Pomysł na promocję lokalu gastronomicznego

Jakiś czas temu zastanawiałem się nad zmianami w swojej restauracji. Już dwa lata temu uruchomiliśmy wersję mobilną, która działała jak food track. Byliśmy na każdym festynie lub innego rodzaju evencie w naszej okolicy. Jednak wiedziałem, że aby cały czas być na topie i zyskiwać popularność warto jeszcze bardziej promować swoją markę.

Przydatne napoje z logo w restauracji

gazowane napoje energetyczne z logoOczywiście idealnym narzedziem do tego typu działania były oczywiście odpowiednie gadżety reklamowe, które zawierały logo danego przedsiębiorstwa. Oczywiście restauracja była specyficznym przypadkiem gdzie ciężko było o rozdawanie kubków, naklejek czy smyczy. Musiałem postawić na coś praktycznego, a zarazem innowacyjnego. Po długich namysłach okazało się, że w moim przypadku najlepiej sprawdzą się gazowane napoje energetyczne z logo. Było to coś co można było spokojnie oferować w karcie menu. Na dodatek napoje mogły mieć różnego rodzaju smaki. Woda mineralna podawana w estetycznej puszce wraz z logo naszej restauracji była pewnego rodzaju świetnym produktem marketingowym. Na dodatek napoje różnego rodzaju mogły być używane w restauracji, w food tracku i na targach. Było to coś uniwersalnego ale zarazem bardzo innowacyjnego. Kolejnym pomysłem dotyczącym już restauracji była specjalna lodwóka z naszym logo. Taki dodatek miał być wyróżniającym się chwytem marketingowym, który miał rzucać się w oczy. Cena nie była wygorowana. Trzeba było pamiętać, że napoje nie są same w sobie drogą rzeczą.

W marketing również należało inwestować dlatego uważałem, że to świetny pomysł na wydanie kapitału. Wszelkie akcje promocyjne z pewnością zwracały się po pewnym czasie. Był to proces długofalowy o który trzeba było odpowiednio zadbać. Napoje robiły furrorę i zyskiwały sympatię naszych gości w restauracji.