Moja wycieczka do Kudowy Zdrój

Od dawna szukałem miejsca, w którym razem z rodziną mógłbym wypocząć. Byłem już zarówno w górach jak i nad morzem, mimo wszystko chciałem spędzić wakacje gdzieś w naszym kraju. Okazało się, że jest jeszcze jedno miejsce, które koniecznie muszę zwiedzić w Polsce.

Znajomi opowiedzieli mi o Kudowie Zdrój, którą niedawno odwiedzili

kudowa zdrójIch opis był bardzo prosty – przedstawiał miejsce pełne zieleni i spokoju. Brzmiało to dokładnie tak, jak moja rodzina lubiła najbardziej. Zawsze bardzo ceniliśmy sobie spokój – nigdy nie zależało nam na przesadnie dużej aktywności fizycznej w trakcie wakacji. Oczywiście gdybyśmy mieli takie chęci, Kudowa Zdrój miała w sobie dość możliwości, byśmy i wówczas się nie nudzili. Miasto okazało się być naprawdę piękne i interesujące. Odkąd tylko przyjechaliśmy wiedzieliśmy, że ten tydzień, na który mieliśmy wynajęty hotel, to stanowczo za mało. Nie mogliśmy nacieszyć się spokojem, jaki panował w tej niedużej miejscowości. Cała moja rodzina doceniała ciekawą atmosferę tego miejsca. Zwykle nie kłócimy się mocno – każdą sprzeczkę rozwiązujemy w kilka chwil. W przypadku naszego pobytu w Kudowie Zdrój okazało się jednak, że nawet małe sprzeczki między nami kompletnie się nie pojawiają. W dniu wyjazdu obiecaliśmy sobie, że jeszcze nie raz tu wrócimy. Dotrzymaliśmy słowa. Kolejną wycieczkę zaplanowaliśmy już na przyszły rok. Tym jednak razem zrobiliśmy rezerwację na całe dwa tygodnie. Wiedzieliśmy, że prawdopodobnie ten okres czasu również jest za mały, ale mimo wszystko znacznie bardziej woleliśmy być tutaj dłużej, niż krócej, nawet jeśli w grę wchodziło tylko kilka dni.

Ten pobyt pozwolił nam jednak w pełni nacieszyć się tym cudownym miejscem. Oczywiście tym razem również wyjeżdżaliśmy rozczarowani, że czas zleciał tak szybko, ale przynajmniej nie czuliśmy gwałtownej potrzeby szybkiego powrotu, tak jak w przypadku pierwszej wycieczki.